The summer brake is over...

Är sommarlovet redan slut!? kan inte vara sant.. Jag har har en sjukt bra sommar iaf och så hade jag även sjukt dåliga dagar också .. men aja nytt skolår ! man närmar sig nian iallafall :D 
idag så for jag till stan, kolla på kläder sen så for jag och gjorde gelenaglar hos en tjej som heter linda . efter det så blev jag fattig... 
whatever, jag var också med Tilde ! min fina lilla . 
imorn äre skola och då hade jag tänkt vara naturlig så för första gången i mitt liv så plattar jag inte mitt hår innan skolstart! så det blir mitt naturliga lockiga hår . 
sen så tänkte jag ha på mig svarta byxor och en vit/grå/brun aktig blus :) 
vad mer... just det . imorgon ska jag prata med pappa så att jag får över semester bilderna på min dator och så ni får se dom till slut! 
det är ju bilder från turkland Rhodos Tyskland och lilla sverige . 
aja nu ska jag ta och sova lite. 
Puss&Kram!  pil3 
 
resultat på mina naglar :  inlove 
 

Kommentera här: