Life is tha shit..

Tjo, igår så var jag med karro på trässtocks det var grymt kul därborta, träffa gamla vänner som jag gick med i 1:an 2:an och 3:an men var nog mest glad över att trääffa samuel, lika kort och söt som alltid!
haha. Idag vakna jag trött och på dåligt humör.. så jag for ut och sprang lite sen så tog jag en dusch och kolla på film samtidigt som lilla sussie somna bredvid mig och datorn min :)  
just nu så chattar jag lite med några kompisar. bl.a en kill kompis som bor i Florida som är så sjukt saknad! :( (får se honom nästa år iaf!!)
Tänkte lägga upp några bilder och sen imorgon så ska jag nog göra en videoinlägg ! 
och berätta om resorna som jag har varit på och annat som jag inte orkar skriva ner på bloggen efterssom att det tar otroligt lång tid.. 
men Aaa .. Hursom helst jag får önska er mysig go kväll ! <3 

(svettigt värre..) 
 
 

Kommentera här: